بررسی هندزفری بلوتوثی Inpods 12؛ ارزان ولی جذاب

inpods 12

در این مطلب قصد داریم به معرفی هندزفری بلوتوثی مدل Inpods 12 بپردازیم؛ محصولی که بسیاری‌ها آن را نسخه‌ی کپی‌شده‌ی ایرپادز اپل می‌دانند. اما آیا Inpods 12 در عمل هم ذره‌ای از کیفیت ایرپادز را به ارث برده است؟ در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

هندزفری بلوتوثی مدل Inpods 12 در حال حاضر یکی از ارزان‌قیمت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار به حساب می‌آید؛ محصولی که به واسطه‌ی همین قیمت پایین توانسته نظر مثبت هزاران کاربر را به خود جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار تبدیل شود. اما بسیاری از کاربران انتظار دارند محصولی که برای گوش دادن به محتوای صوتی خریداری می‌کنند حداقل کیفیت صدای خوبی داشته باشد. اینکه یک هدفون ارزان قیمت باشد اما نتواند کیفیت لازم را در پخش محتوای صوتی از خود به نمایش بگذارد، قطعا ارزش خرید نخواهد داشت. حال پرسشی که قصد داریم به آن پاسخ دهیم این است که آیا منطقی است برای خرید این محصول اقتصادی هزینه کنیم؟ با ما همراه باشید.

طراحی و کیفیت ساخت هندزفری بلوتوثی  Inpods 12

 

inpods 12

از اصلی‌ترین مشخصه‌های Inpods 12 این است که در چندین رنگ مختلف در دسترس قرار دارد. این یعنی شما اگر در رنگ‌بندی هر سلیقه‌ای داشته باشید، به احتمال بسیار زیاد Inpods 12 یک مدل دارد که بتواند مورد پسند شما واقع شود. همچنین بدنه‌ی ماتی که دارد ظاهر بسیار جذابی هم به آن بخشیده به این صورت که اثر انگشت را جذب نمی‌کند، دیرتر کثیف می‌شود و خط و خش هم نمی‌گیرد.

خود گوشی‌ها درست شبیه به ایرپادز اپل طراحی شده‌اند و این شباهت نه تنها در سری‌ها بلکه در کیس شارژر هم وجود دارد. این یعنی شما با یک کیس نسبتا بلند (نه دایره‌ای شکل) طرف خواهید بود که دو گوشی با ساقه‌ای کوچک هم درون آن قرار دارند. در زیر ساقه‌ها هم یک تکه‌ی نقره‌ای رنگ دیده می‌شود که جالب است بدانید این مورد هم دقیقا از ایرپادز کپی شده است. البته از آن‌جایی که این گوشی‌ها سری سیلیکونی ندارند، شاید در گوش برخی‌ها خیلی خوب ننشینند و چفت نشوند. بنابراین دویدن یا انجام حرکات ورزشی در حالی که آن‌ها را درون گوش خود دارید خیلی توصیه نمی‌شود چون به احتمال زیاد از گوشتان خواهند افتاد.

برای دیدن کالاهای مشابه به بخش لوازم جانبی مراجعه کنید.

wp_mahkuye
ارسال دیدگاه